28 may 2012

Mejora de nota

Matrícula de la prueba de acceso a la universidad para estudiantes de Bachillerato y FP de años anteriores y mejora de nota. El plazo será del 28 al 29 de mayo.
UPV/EHU/
Aurreko ikasturtetako Batxiler eta LHko zein nota hobetu nahi duten ikasleentzako unibertsitatera sartzeko probetarako matrikula. Maiatzaren 28tik 29ra izango da epea.
Los días 28 y 29 de mayo podrán realizar la matrícula para la prueba de acceso a la universidad el alumnado de Bachillerato y de Formación profesional de años anteriores y quienes deseen mejorar nota. La matrícula se podrá realizar vía web o en los siguientes lugares:
  •  Bizkaia: Negociado de Acceso en Larrako Etxea (Sarriko). 
       Negociado de Acceso en el Aulario I del Área de Leioa-Erandio
  •  Álava: Vicerrectorado del Campus de Álava (Comandante Izarduy 2, Vitoria-Gasteiz)
  • Gipuzkoa: Centro Ignacio María Barriola (Plaza Elhuyar 1, Donostia-San Sebastián).
El alumnado que cursa este año bachillerato o FP en un centro de la Comunidad Autónoma del País Vasco realizará la matrícula para las pruebas de acceso a la universidad en su centro cuando allí se lo indiquen.

 
Maiatzaren 28 eta 29an unibertsitatean sartzeko probaren matrikula egin ahal izango dute aurreko ikasturtetako Batxilergo eta LHko zein nota hobetu nahi duten ikasleek. Matrikula webgunearen bidez egin daiteke edo hurrengo lekuetan:
  •  Bizkaia: Larrako Etxeko Sarbide bulegoak (Sarriko). Leioa-Erandio eremuko I. Ikasgelategiko Sarbide bulegoak
  • Gipuzkoa: Ignacio Mª Barriola zentroa (Elhuyar plaza 1, Donostia)
  • Araba: Arabako Errektoreordetza (Izarduy Komandantea 2, Gasteiz)
  •  
Euskal Autonomia Erkidegoan aurten Batxilergoa edo LH egiten ari direnek euren zentroetan egingo dute matrikula, zentroan bertan eskatzen dietenean.
 


No hay comentarios:

Publicar un comentario